Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Cosa Mostra Η νέα μαφία τις Ελλάδας

Ελλάδα 2011 η χώρα των ανέργων και των prada. Υπέρογκες ποσότητες λακ και gel στα μαλλιά, στενά τζιν και αμερικανικό στήσιμο στις καφετέριες. Τα αγαθά copies κτώνται όπως λέει και ένα παλιό ρητό  και στην πατρίδα μας έχει ριζώσει  η ξενομανία… φουντώνει και είμαστε μια ανάσα μέχρι
την επίσημη διακήρυξη της ανεξαρτησίας μας και της χωρίς όρους παράδοσης μας
στο αμερικάνικο … συγγνώμη στο νέο ελληνικό Όνειρο

Χρόνια τωρα παρατηρώ την ανάγκη
της ομαδοποίησης των συνομηλίκων μου καθώς και των νεότερων γενεών.
Δεν είναι κακό αυτό θα μου πεις, όλοι πρέπει κάπου να ανήκουν …Η απάντηση μου είναι κατηγορηματική: ΟΧΙ ! ο κάθε ένας έχει μια και μόνο υποχρέωση να ανήκει στον εαυτό του και αν θέλει κάτι παραπάνω να συμμετέχει σε δραστηριότητες, αλλά να ανήκει ;

Αυτό είναι ένα αστείο που παίζεται
πολλά χρόνια τώρα και έχει κουράσει. Δεν μπορείς να θες να θεωρούν τον κάθε άνθρωπο
μοναδικό και ταυτόχρονα να τον κάνεις μάζα ανάμεσα σε άλλους, μόνο ένας ανεγκέφαλοςa
θα συζήταγε σοβαρά ένα τέτοιο ενδεχόμενο .

Στο θέμα μας τώρα, δεν είμαι άγιος,
δεν είμαι σωστότερος από εσένα φίλε αναγνώστη, δεν είμαι εξυπνότερος ή πιο μορφωμένος
, ενδέχεται να είμαι πιο αγανακτισμένος ή πιο κουρασμένος, όχι από τους πολιτικούς
(δεν χάνω χρόνο με υπαλλήλους ) ή από την τηλεόραση, είμαι αγανακτισμένος από εσένα,
τον κολλητό σου, την μάνα και τον πατέρα μου, είμαι αγανακτισμένος από τις επιλογές
μου και τις δικές σου, είμαι αγανακτισμένος από εμάς .

Δεν θέλω να γενικολογώ και σε
καμία περίπτωση να προσβάλλω, θέλω απλά να πω τα παράπονα και τις ανησυχίες μου
θέλω  να αντισταθώ .

Εδώ και μερικούς μήνες γράφω
σε αυτήν την στήλη με μόνο γνώμονα το πως θα ξεφορτωθώ τις σκέψεις μου και
πραγματικά (ακόμα και αν δεν φαίνεται ) με σεβασμό σε όσους θα με διαβάσουν,
γράφω για όσα με βαραίνουν ή θέλω να μοιρασθώ. Γράφω για εμένα και όποιον έχει
το κουράγιο (διάθεση) να διαβάσει. Κατηγοριοποιώ τις ιστορίες μου με ένα δικό μου
τρόπο που δεν ξέρω αν γίνεται κατανοητός αλλά συνεχίζω να ελπίζω στο καλύτερο.

cosa mostra Η νέα μαφία τις Ελλάδας.
Η ονοματοδοσεία της νέας
φαμίλιας είναι εφεύρημα μου (είμαι ο νονός ) το cosa είναι αντιγραφή από την άλλη μαφία (cosa nostra )
και το mostra  από το προφανές
συμπέρασμα κατόπιν παρακολούθησης τους, δηλαδή ότι το μόνο που τους νοιάζει
είναι να δειχθούν (να μοστράρουν ). Επίσης, να αναφέρω ότι το μόστρα  είναι γραμμένο σε greeklish ,
λόγω  ότι τα περισσότερα μέλη της συμμορίας
επικοινωνούν μέσω face book  κατά κύριο
λόγο… και πού να πατάς τώρα δυο ολόκληρα πλήκτρα και να γράφεις ελληνικά ; (δεν
είναι καθόλου  trendy )

Γενική περιγραφή για άμεσο εντοπισμότων συμμοριτών

1.  βρίσκονται σχεδόν 24 ώρες το 24ωρο στο face book
κάνοντας like στα πάντα, είναι πάντα
ερωτευμένοι με μια δύσκολη και σκληρή αγάπη (πιθανόν παντρεμένος/ παντρεμένη )
έχουν κατά μέσο όρο στο προφίλ τους 150 φωτογραφίες τους (τραβηγμένες στον
καθρέφτη του μπάνιου -για τις γυναίκες ) ενω στις περισσότερες από αυτές
ζωγραφίζουν περίεργα (μάλλον μυστικιστικά) σύμβολα  π.χ J <3 κτλ

2.  τα απογεύματα συχνάζουν σε παιδικές
χαρές, πάρκα και πλατείες και μπορείτε να τους ξεχωρίσετε με μια απλή μάτια παρατηρώντας
πως αν και στον χώρο έχει παγκάκια, συνηθίζουν να βάζουν μέσα τα
παπάκια(μοτοσικλέτες ) τους και να κάθονται πάνω σε αυτά, ή σε περίπτωση που
δεν το κάνουν κάθονται με τα ποδιά επάνω στο παγκάκι σαν να τους άνηκε από
γέννησης τους. Τα αγόρια είναι λουστραρισμένα κακέκτυπα βιτρίνας ρούχων ή κακές
απομιμήσεις στυλιστικής μαγκιάς. Τα κορίτσια, μια φτηνή αντιγραφή μελαχρινής
(το ξανθό δεν είναι πια στην μόδα ) barbie στο πιο νοσταλγικό βέβαια γιατί το cosmopolitan λέει πως πρέπει να έχουμε και χαρακτήρα .

3.  τα βράδια αν και σκοτεινά διακρίνονται
ευκολότερα λόγω των εξατμίσεων από τα μηχανάκια που μουγκρίζουν δαιμονισμένα
ενω πετάνε φλόγες και των ηχοσυστημάτων που είναι πάντα στην διαπασών σε
σκυλάδικους ρυθμούς ή κάτι σε Βουρλιότη που έχει και τσαμπουκά (θεέ μου ). Στοιβάζονται
σε κλαμπ που τα επιλέγουν όχι βάσει του τί είναι αλλά του ποιοί θα είναι εκεί
και πως θα φανούν ανάμεσα στο πλήθος .Τις κοπέλες τις αναγνωρίζεις ευκολότερα
από την απουσία ρούχων και τα δαιμονισμένα κουνήματα επάνω στα τραπέζια και  μπάρες .

4.  το ξημέρωμα κάνουν ένα γρήγορο πέρασμα
από το πιο χαι βρώμικο της περιοχής, προσποιούνται τους σουρωμένους σε
περίπτωση που φανταστεί κάποιος ότι απλά πείνασαν και πέρασαν να φανέ. Λόγω του
όγκου των πελατών των εν λόγο καταστημάτων (βρώμικα ) θα τους αναγνωρίσετε
ευκολότερα από το ότι ποτέ δεν πετάνε τα σκουπίδια στον κάδο αλλά στον δρόμο.
Σε γενικές γραμμές αυτοί είναι οι τρόποι αναγνώρισης της νέας μαφίας η οποία να σημειώσω
πως είναι ανεξάρτητη και χρηματοδοτείται κυρίως από γονείς και συγγενείς.

Οι άνθρωποι γενικά έχουν έναν φόβο απέναντι στην αλήθεια και μια εκ γεννετής
απέχθεια για την αναγνώριση των ευθυνών, για αυτό να σημειώσω πως ακόμα και εσύ
φίλε αναγνώστη που κουνάς με κατανόηση το κεφάλι σου μπορεί να είσαι ένας από αυτούς,
ίσως όχι στο τελικό στάδιο αλλά κοντά. Για αυτό καλά θα κάνουμε να έχουμε τα
μάτια μας ανοιχτά …

Υπάρχουν
παρά πολλοί νέοι άνθρωποι με απόψεις, προσωπικότητα και τσαγανό που αντιστέκονται
σε αυτή την μαφία και με την βοήθεια όλων μας ίσως οι επόμενες γενιές να ζήσουν
σε έναν καλύτερο κόσμο .
Αντρέας Καραγιάννης  2011


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου