Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

tattoo



Η επικαιρότητα τρέχει σαν ντοπαρισμένος κατοστάρης δρομέας.
 Στην φανέλα φέρει το νούμερο 3540, αριθμός που αντιστοιχεί στα καμένα εγκεφαλικά κύτταρα ανά δευτερόλεπτο παρακολούθησης του αγώνα. Πίσω της, στη δεύτερη θέση ακολουθεί  η τηλεθέαση και  στη  τρίτη θέση αγκομαχώντας  βρίσκεται η ομάδα διαφημιστικών μηνυμάτων. 
Στην αφετηρία ακόμα και υπό την απειλή του όπλου του  αφέτη βρίσκονται η ενημέρωση με την δημοσιογραφία ,να κοιτούν τον κιτρινισμό στην προσπάθειά του να καταλάβει τη τέταρτη θέση από την αντικειμενικότητα.
Στις κερκίδες του σταδίου, αφηνιασμένοι οπαδοί πολιτικών παρατάξεων ζητωκραυγάζουν ή αποδοκιμάζουν, αναλόγως των απόψεων τους  τα τεκταινόμενα του σταδίου καθώς ελάχιστοι συνειδητοποιημένοι,  έχουν  στρέψει την πλατύ στον αγωνιστικό χώρο και ασχολούνται  με ρεαλιστικότερα πράγματα όπως είναι το πλέξιμο, το κέντημα, ή το σκάλισμα τις μύτης .
Εγώ είμαι σε μια μέση κατάσταση κάπου ανάμεσα  στο στραβοκοίταγμα της κούρσας και στο ρεαλιστικό (όπως προ είπα  ) σκάλισμα της  μύτης με μια φευγαλέα σκέψη η οποία  όσο περνά η ώρα όλο και θεριεύει… Πρέπει να φύγω είπα ! Δεν  έχω τίποτα να κάνω εδώ, αυτοί με δουλεύουν κανονικά κάθε μέρα ο ίδιος αγώνας με μόνη διαφορά την τριάδα που θα μοιραστεί τα μετάλλια. Μια ο κιτρινισμός, μια  η τηλεθέαση και μια ο λαϊκισμός , το ίδιο έργο σε επανάληψη  και εγώ ισόβιος εθελοντής στους κοροιδίστικους αγώνες.
Έστρεψα το βλέμμα μου προς τον ουρανό, έχει ωραία μέρα, σκέφτηκα και σηκώθηκα από την θέση μου. Ξαφνικά όλα γύρω μου άλλαξαν… τη θέση του καθίσματος μου την πήρε  ο καναπές του σπιτιού μου και εκεί που βρισκόταν ο στίβος τώρα πια στεκόταν μια τηλεόραση μέσα στην οποία  προβάλλονταν τα νέα των  20:30! Αν και στιγμιαία πάγωσα από την αλλαγή, διαπίστωσα πώς  στο χέρι μου κρατούσα το τηλεκοντρόλ πράγμα που με έκανε τον απόλυτο αφέντη! Ξεφυσώντας με ανακούφιση πάτησα το κόκκινο κουμπί, πήρα τα κλειδιά μου και βγήκα από το σπίτι, λίγο αργότερα το απόγευμα βρισκόμουν σε ένα καφέ με κάτι φίλους και σχεδίαζα μια περίεργη εικόνα που αργότερα σκόπευα να κάνω tattoo ,ένα tattoo  μήνυμα για τον ίδιο μου τον εαυτό . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου