Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

psycho-λόγος Κεφάλαιο 2ο: Γυναίκες



Σήμερα είναι περίεργη μέρα, είδα μία πρώην μου στο δρόμο με έναν τύπο με ξυρισμένα φρύδια και πραγματικά τρελάθηκα ,μπορείς να το πιστέψεις πως θα άφηνε εμένα για κάποιον που ξυρίζει τα φρύδια του; Αν και εδώ που τα λέμε μπορεί να ξυρίζει και τα πόδια ή ξέρω  εγώ τι άλλο. Γενικά οι γυναίκες στη ζωή μου με τρελαίνουνε, μυστήρια τρένα. Δε κεράτωσα ποτέ καμία ,δεν κορόιδεψα καμία ,δεν έπαιξα με καμία και όμως πάντα κάτι θα βρούνε για να σου δημιουργήσουν πρόβλημα. Ξύπναγα το πρωί για να πάω για δουλειά ,την έπαιρνα τηλέφωνο να της πω  καλημέρα ,γκρίνιαζε ότι την ξύπνησα. Φασαρίες ,γκρίνιες και μετά χωρίσαμε. Μετά γνώρισα τη Μαρία, όταν ξύπναγα το πρωί για να πάω για δουλεία την ώρα που συνήθιζα να λέω καλημέρα έφτιαχνα καφέ και η Μαρία γκρίνιαζε …δεν πήρες να πεις μια καλημέρα. Κρεβατομουρμούρα, λόγια ,ζήλιες και μετά χώρισα. Όταν άρχισα να βγαίνω με την Κατερίνα ,μερικές φορές το πρωί τηλεφωνούσα για να πω καλημέρα και άλλες όχι. Αλλά εκείνη έλεγε ότι την θυμάμαι όποτε θέλω. Χώρισα και με αυτήν. 

Στην Αλίκη απλά έστελνα μήνυμα, αλλά και αυτή είχε παράπονο, επειδή έγραφα απλά καλημέρα μωρό μου και έλεγα ότι το είχα αποθηκεύσει για να μη χάνω τον χρόνο μου. Ρε γιατρέ εσύ που συναναστρέφεσαι με περισσότερο κόσμο λες οι γκέι να έχουν τα ίδια προβλήματα; όχι ότι θα μπορούσα να είμαι γκέι αλλά ξέρω εγώ… γενικότερα οι γυναίκες έχουν χάσει τη μπάλα, δεν ξέρουν τι θέλουν και γιατί. Όχι ότι οι άντρες είμαστε καλύτεροι αλλά στο κάτω κάτω τι με νοιάζει εμένα, εγώ είμαι εντάξει; γιατί να πληρώνω τις αμαρτίες του πρώην σου ρε νούμερο;  Επειδή αυτός είχε πηδήξει όλες τις κολλητές σου, δε μπορώ εγώ να δω μια φίλη μου; είναι και το σέξ… άλλη υπόθεση από κει… Γνωρίζει έναν τύπο, τον γουστάρει, την γουστάρει ,τα βρίσκουνε, πηδιόνται και μετά μπαίνει λουκέτο. Αφού χωρίσει με αυτόν τον τύπο και γνωρίσει εσένα πρέπει να κάνεις στο σεξ ακριβώς ότι έκανε εκείνος και είναι όλο υποδείξεις και όχι έτσι και μη εδώ και αχ όχι αυτό, ε!!τί θες μωρή επιτέλους να με φωνάζεις και με το όνομά του; Όταν ήμουν γύρω στα 17-18, απλά κοιτάγαμε ποια μας άρεσε της την πέφταμε ,μας έπρηζε λίγο τα συκώτια, ειδικά όταν ήταν παρθένα ,πηδάγαμε ,χαζογελάγαμε, διασκεδάζαμε και η μόνη γκρίνια ήταν αν έγραψε καλά ή όχι στο τεστ των αγγλικών. Τώρα του χρόνου θα είμαι  30 γιατρέ και αν δεν έχεις καμιά γκόμενα να πηδιέστε που και που και να περνάει έχεις σχέση .Όταν έχεις σχέση έχεις και μουρμούρα σαν εκείνο το σαμπουάν 2 σε 1!και δεν έχεις απλά σχέση, γιατί γύρω στα 30 οι γυναίκες αρχίζουν και τρελαίνονται και θέλουν γάμο και εσύ δεν έχεις δουλειά και θέλουν παιδιά και εσύ δεν έχεις τσιγάρα και έχουν για όλα άποψη, και αυτές και η αδερφή τους και η μάνα τους-κυρίως η μάνα τους- και οι φίλες και οι φίλοι τους και κάτι τριτικούνιαδα, ακόμα και άσχετοι στο δρόμο και είναι και αυτά τα κωλογυναικεία περιοδικά που τους γεμίζουν το κεφάλι σκατά για το πώς θα είναι η τέλεια σχέση, το τέλειο σέξ, η τέλεια εμφάνιση και αρχίζω να φοβάμαι πως θα έρθει εκείνη η μέρα που κάποια θα μου πει πως ήρθε η ώρα να ξυρίσω και εγώ τα φρύδια μου. Αλλά τις αγαπάω ρε δόκτωρ τις γυναίκες, είναι ωραία πλάσματα ,εντάξει μπορεί να με τρελαίνουνε αλλά μερικές φορές όταν είμαι μόνος, όσο και αν ακούγεται μαζοχιστικό μου λείπουν..ακόμα και η γκρίνια τους. 
Τώρα βέβαια θα μου πεις ποιο είναι το πρόβλημα σε όλα αυτά και γιατί τα λέω, ξέρω εγώ εσύ είσαι ο γιατρός. Άσχετο, εσύ που ασχολείσαι με αυτά τα ψυχολογικά μπορεί να μου πεις καμιά ατάκα κανένα κολπάκι να ρίχνω κανένα γκομενάκι και η γραμματέας σου ωραία κοπέλα είναι, είναι ελεύθερη;  Άστο μη μου απαντήσεις δε θέλω να ξέρω, μου φαίνεται πολύ κυριλέ για μένα, πρόβλημα θα δημιουργήσει. Λοιπόν να πηγαίνω σιγά σιγά γιατί έχω κανονίσει να βγω και μ’ έναν φίλο. Θα τα πούμε την Παρασκευή και βασικά θα πάρω και καφεδάκι από τον Γρηγόρη γιατί μιλάω τόση ώρα ,ξηραίνεται το στόμα μου και με το νερό δε τα πάω καλά. Α! αν μπορείς κάνε και κάτι με εκείνο το σποτάκι στο ταβάνι γιατί χτυπάει ακριβώς στο πρόσωπό μου. Αυτό που κάνουμε δεν είναι ψυχανάλυση, ανάκριση είναι. Καλή συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου