Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

psycho-λόγος Κεφάλαιο 6 :υγιεινή ζωή

                                                             

Λοιπό σήμερα ,δε κάνω πρόλογο γιατί τα έχω πάρει στο κρανίο. Τι σκατά κάνουμε και που διάλογο θα πάμε; Με έστειλε η αδερφή μου στο φαρμακείο να πάρω κάτι για το παιδί και ψιλόπιασα κουβέντα με την φαρμακοποιό. Γιατρέ οι γιατροί θέλουν γιατρό !. Δε μπορώ να σου πω γενικά δηλαδή αλλά οι παιδίατροι πρέπει να περάσουνε από το μαγαζάκι σου μια βόλτα.
σκατά δίνουν στα παιδιά σήμερα, ξέρεις; Εγώ όταν ήμουν μικρός έπινα κατσικίσιο γάλα που έπαιρνε από έναν πλανόδιο η γιαγιά μου. Όλη τη μέρα παίζαμε κάτι πλαστικά πιστόλια τους στρατιώτες σε έναν βούρκο εκεί δίπλα και όταν γύριζα σπίτι μύριζα σκατίλα και παρ ‘όλη τη σκατίλα έπλένα χέρια πόδια , το κεφάλι και πήγαινα για ύπνο. Δόξα το θεό δεν έπαθα τίποτα. Έχω σκιστεί και έχω κοπεί με τα πάντα. Έχω λερωθεί και έχω καταπιεί ότι μπορείς να φανταστείς , 
Ενώ τα σημερινά παιδιά είναι ένα κινητό πρόβλημα. Έχεις ακουστά το φαινόμενο της πεταλούδας; άμα κλάσει μια πεταλούδα στην Ιαπωνία παθαίνει γρίπη ένα παιδί στην Ελλάδα. Εκεί φτάσαμε .Αποστειρώνουν τα μπιμπερό, τις πιπίλες τις πετσέτες , τα πανιά, δε ξέρω αν υπάρχει και κλίβανος ειδικά για μωρά. Έχει γεμίσει και ο τόπος με επαγγελματίες κομπλεξικούς γονείς και μη αυτό και μη εκείνο και πρόσεχε μη λερωθείς Γιωργάκη. Τι να μη λερωθεί  ρε νούμερο; παιδί είναι, η δουλειά του είναι να πίνει ,να τρώει να χέζει, να λερώνεται, και να πιστεύει ότι κάτι κρύβεται στη ντουλάπα. Έχουν σαλτάρει αυτοί οι άνθρωποι. Χρησιμοποιούν αντισηπτικά για να χαϊδέψουν τα μωρά τους. Μια φορά είχα καθαρίσει έναν βόθρο στο στρατό και μετά ξέπλυνα τα χέρια μου με οινόπνευμα, εκεί μάλιστα! Στα παιδιά γιατί το κάνουν; Και έχουμε και αυτό το νέο φρούτο, υγιεινή διατροφή. Κρέας από σόγια, λάδι από σόγια, ότι θες από σόγια. Πού κολλάει αυτό το πράγμα με το «υγιεινή” σε ποιο σημείο της δημιουργίας αποφάσισε η φύση να φτιάξει σογιομπριζολόδεντρο; Έ χουμε και τους χορτοφάγους, οι οποίοι κατά κύριο λόγο είναι και φιλόζωοι, ξέρεις αυτοί οι καραγκιόζηδες που βάζουν στα κανίς παπούτσια. Μόδα είναι να ξέρεις… Αλλά αυτό το πράγμα έχει γίνει ηλίθιο πια. Δε τρώνε κρέας λένε γιατί είναι κατά της φύσης του ανθρώπου αλλά τα παπουτσωμένα σκυλιά τους μπορούν να τρώνε κρέας, αυτό δε το σκοτώνει κανείς. 

Τα παιδιά στην Αφρική πεινάνε και οι σκύλοι τρώνε φιλέ μινιόν και ένας μαλάκας φίλος μου φιλόζωος ,μου λέει μη δίνεις στο σκύλο πατάτες και μακαρόνια γιατί έχουν άμυλο και δε κάνει. μήπως να τον πάω και σε διαιτολόγο ; και πάνω απ’ όλα εντάξει, ο καθένας κάνει ότι γουστάρει, δικαίωμά του και ζωή του, αλλά κοίτα να δεις δε γουστάρω τους χορτοφάγους εντάξει; Δε μ’ αρέσει και ταυτόχρονα το θεωρώ ηλίθιο αλλά ποτέ δεν έπιασα κανέναν για να τον μεταπείσω. Θέλει να βόσκει; μαγκιά του. Αυτοί γιατί ασχολούνται όλη τη μέρα μαζί μας; Γιατρέ γενικά τώρα, όχι μόνο για τους χορτοφάγους, αλλά μου τη σπάνε απίστευτα οι αυτόκλητοι σωτήρες. Αυτοί που ξέρουν τα πάντα για να σε σώσουνε και δε ξέρω ποιος σκατα τους διόρισε αλλά θεωρούν χρέος τους να σε κάνουν σαν  τα μούτρα τους. Είναι τόσο σίγουροι βλέπεις ότι εσύ είσαι το πρόβλημα. Έχουν και αυτή την ηλίθια πιπίλα με το φαινόμενο του θερμοκηπίου που και καλά το προκαλούν τα αέρια των αγελάδων. Τι να σας πω βρε παιδιά; γι’ αυτό τις τρώω για να σώσω τον πλανήτη. Ένας παλιός θεατρικός συγγραφέας είχε πει το εξής(το παραφράζω λίγο γιατί δε το θυμάμαι ακριβώς αλλά πάνω κάτω το ίδιο νόημα έχει):ο κυρ Κώστας; πολυ καλός άνθρωπος, δεν έπινε, δε κάπνιζε, γυμναζότανε, έτρωγε υγιεινά ,υγιέστατος πέθανε. Φαντάσου τώρα μια ζωή σε ένα κλουβί, μη φας αυτό γιατί θα πάθεις αυτό, μη πιείς  εκείνο γιατί θα πάθεις εκείνο, μη καπνίζεις, πολλά μη ρε παιδί μου. Ας πούμε ότι τα κάνεις όλα και ζεις 100 χρόνια, τι ζωή είναι αυτή; τι θα έχεις να λες στα εγγόνια σου; πως μάζευες βολβούς για να τους κάνεις σούπα; και πώς κλάνατε μπροστά στο τζάκι από το κρέας σόγιας που είχατε φάει; εντάξει, ξέρω πως φαίνεται αλλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Και λαχανικά τρώω και φρούτα και όσπρια. Άσχετο, το ξέρεις ότι οι περισσότεροι άνθρωποι νομίζουν ότι η ντομάτα είναι λαχανικό; προσπάθησα σε μια παρέα να εξηγήσω  ότι είναι φρούτο και ακόμα γελάνε. Ξέρεις τώρα δεν είμαι και κανένα φαινόμενο μόρφωσης αλλά και τα 5 πράγματα που τυχαίνει να ξέρω, δε βλέπω να μπορώ να τα πολυμεταφέρω. Απ’ την άλλη κανείς δε θέλει να πιστέψει για τις ντομάτες αλλά όλοι πιστεύουν ότι το τσάι είναι αφροδισιακό, δε θυμάμαι τώρα από μία συγκεκριμένη ποικιλία λένε. Μάλλον γι αυτό η Αγγλία έχει γεμίσει αδεφές …από το αφροδισιακό τσάι που πίνουνε. 

Τρέχουν όλοι να αγοράσουν βιολογικά προϊόντα και τα πληρώνουν 5 φορές παραπάνω ελπίζοντας να ζήσουν περισσότερο και μερικές μέρες μετά ο καρκίνος τους χτυπάει τη πόρτα. Την ίδια ακριβώς μέρα που χτύπησε τη πόρτα και στον απέναντι που κάπνιζε από τα 15 και έτρωγε 30 κιλά μπριζόλες τη μέρα. Γι ‘αυτό σου λέω, νομίζω ότι όλα είναι θέμα τύχης. Είναι να μη σου κάτσει, η θεωρία μου είναι τρώγε τα πάντα και ο θεός βοηθός. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Αν κάτι δε το χρειαζόμαστε δε θα υπήρχε στη φύση. Εκτός από τα σύννεφα την Άνοιξη.

 Σήμερα έχω ραντεβού με μία κοπελιά. Δεν είμαι και πολύ σίγουρος αλλά νομίζω ότι είναι χορτοφάγος. Άμα είναι χορτοφάγος θα την στείλω. Το ‘χα επιχειρήσει και παλιότερα με μία αλλά σιχάθηκα τα μπρόκολα και ήταν και ξενέρωτη στο κρεβάτι. Μπορεί να είχε έλλειψη πρωτεινών … Λοιπόν πάω να φύγω , να ετοιμαστώ ,να κάνω και κανένα μπάνιο και την επόμενη φορά θα σκεφτώ κάτι πιο διασκεδαστικό γιατί πολύ σε ζάλισα. Τα λέμε γιατρέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου